Obchodní podmínky

KONTAKTNÍ ÚDAJE

1) Provozovatelem internetového obchodu je

Veronika Komorousová, K Háječku 37, Tlučná,

číslo účtu: 251812732/0300

UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

1) Objednávka kupujícího, která je doručena do systému internetového obchodu prodávajícího, je návrhem kupní smlouvy.

2) Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

3) Veškeré objednávky učiněné prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné.

4) Kupní smlouva je uzavřena závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího a to na emailovou adresu, ze které byla odeslána objednávka nebo která byla uvedena při objednávce zboží.

5) Prodávající má právo odstoupit od smlouvy pokud zjistí, že se objednané zboží nenachází v jeho skladě.

6) Prodávající si vyhrazuje právo telefonicky, mailem či písemně ověřit si u kupujícího objednávku zboží.

7) Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím osobám.

POPLATKY

1) Prodávající si vyhrazuje právo změny cen.

2) Možné způsoby plateb jsou:

  • bankovním převodem
  • platba dobírkou

3) Platba bankovním převodem znamená možnost zaplatit na účet uvedený v úvodním ustanovení a to před samotným dodáním zboží. V případě, že částka nebude převedena na účet prodávajícího do 5 dnů od uskutečnění objednávky, objednávka zboží se automaticky ruší.

DODÁNÍ PŘEDMĚTU KOUPĚ

1) Náklady na dodání předmětu koupě nese kupující a řídí dle aktuálního ceníku.

2) Dodávky předmětu koupě budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. V případě, že se předmět koupě nachází ve skladě prodávajícího, bude odesláno do jednoho týdne. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší.

3) Místem dodání zboží je adresa, kterou kupující určil jako doručovací.

4) Za splnění dodávky se považuje odeslání předmětu koupě na adresu uvedenou v objednávce.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování, nejlépe v původním obalu.

2) Odstoupení od smlouvy je nutné uskutečnit následujícím způsobem:

  • Odeslat email na adresu provozovatele internetového obchodu s textem:

    "Jednostranně odstupuji od smlouvy ze dne dd.nn.rrrr č., číslo faktury a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:…………………..."

  • Zboží zaslat na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu.

3) Zboží zaslané na dobírku nebude prodávajícím převzato.

4) Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

5) Při splnění všech výše uvedených podmínek pro odstoupení od smlouvy budou prodávajícím peníze za vrácené zboží zaslány na účet prodávajícího a to nejpozději do 10 dnů od odstoupení.

ODPOVĚDNOST ZA VADY A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

1) Spotřebitel má právo uplatnit záruku pouze na zboží, které vykazuje vadu, vztahuje se na něj záruční lhůta a bylo zakoupeno u prodejce.

2) Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží.

3) Zákonná záruční doba pro spotřebitele je 24 měsíců.

4) Při použití veřejného dopravce se reklamace zboží poškozeného při přepravě řídí reklamačním řádem přepravce. Takto způsobené vady nelze reklamovat u prodejce.

5) Místem pro uplatnění reklamace je adresa prodávajícího, kam kupující zašle na vlastní náklady vadné zboží.

6) Zásilka s vadným zbožím musí být viditelně označena "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží, včetně kompletního příslušenství, kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího. Tato zásilka musí být pečlivě zabalena.

 

PRÁVA A POVINNOSTI PODNIKATELŮ

1) Kupující – podnikatel je povinen bezprostředně při převzetí zboží zajistit za přítomnosti dopravce prohlídku zboží. Jsou-li zjištěny zjevné vady zboží, je kupující povinen s dopravcem vyhotovit záznam o poškození zboží. V tomto případě je kupující oprávněn zboží nepřevzít nebo reklamovat u prodávajícího. K této reklamaci je nutné doložit záznam o poškození zboží, který bude podepsaný dopravcem.

2) Jestliže tak neučiní, může uplatnit nároky z vad zjištěných při této prohlídce, jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu nebezpečí škody na zboží.

3) Pokud kupující - podnikatel, stornuje objednávku po uzavření kupní sjednávají si smluvní strany storno poplatek ve výši 500,-- Kč.

4) V případě, že si kupující - podnikatel nepřevezme bezdůvodně zboží, které si objednal na dobírku zaplatí smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč. Tato smluvní pokuta bude prodávajícím automaticky stržena ze zaplacené zálohy na zboží a pokud byla platba provedena bankovním převodem bude tato platba stržena z již zaplacené kupní ceny. Právo na náhradu škody tím není dotčeno.

SOUHLAS SE ZPRACOVÁVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1) Kupující spolu s objednávkou uděluje prodávajícímu souhlas ve smyslu § 5 z. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů za účelem zpracování a archivování osobních údajů a to pouze k potřebám prodávajícího.